zondag 24 maart 2013

100 volgers give-away

 
Het is zover! 100 volgers.
Nu met heel de heisa rond google reader die verdwijnt en bloglovin die komt, was ik niet zeker dat ik nog de 100 zou halen.
Maar vandaag was het dan zo ver.
Uiteraard wil ik al mijn lieve volgers hartelijk danken en hoe kan dit beter dan met een give-away?
 
Dit is het pakketje dat ik weggeef.
 
 
 
 
Wat moet je doen?
 
1) Bij dit berichtje een comment achterlaten.
2) Op je blog melding maken (en in de comment een link nar je blog zetten)
3) Oude of nieuwe volger zijn.
 
Op 31 maart maak ik de winnaar bekend.
 

16 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de 100e volger, ik doe niet mee met deze give-away :) Dus de winnaar alvast gefeliciteerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herzlichen Glückwunsch zum 100. Leser.

    Mach weiter so, Deine Arbeiten sind wunderschön.

    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congrats on the 100th follower and your very first giveaway Tania!

    Have a lovely week!
    Nurdan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteert met je 100 volgers ik doe graag mee heb alvast je link op mijn blog gezet.
    Zeer leuk werkje geef je weg.
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat goed, een dikke PROFICIAT Tania!.. en wat een schattige give-away, echter ik sla deze keer maar over.. heb n.l. nog zó véél af te maken ;-)!
    de winnaar alvast gefeliciteerd!
    groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe wel graag mee hoor, al heb ik natuurlijk al zo'n leuk pakketje van deze ontwerpster gehad van je, ik zou het ook begrijpen als je mij overslaat in de loting hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke give away! Ik doe erg graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Congratuation on the 100th follower.
    Your stitching is very nice.

    Greetings, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello
    I was very happy to know that completed the 100 followers, so you have a nice package of this designer, I also like. I'll put your drawing on my blog at the lateal with your link.
    Kisses and hugs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gefeliciteerd met al je blog volgers, ze hebben denk ik net zo veel plezier in jou blog als ik.
    veel plezier er zelf mee het aankomende jaar!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk 100 volgers, gefeliciteerd. Leuk dat je een give away gaat weggeven. Het is niet helemaal mijn smaak daarom doe ik niet mee. Het is leuker dat iemand hem krijgt die er meer plezier van heeft dan ik. Ben benieuwd wie dit leuke pakketje gaat winnen. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je 100 volgers! Helemaal niet gek, want je maakt prachtige dingen.
    Deze give away is prachtig meiss! Ik doe graag mee en ik ben natuurlijk al een oude volger in elk opzicht ( grijnsssss). Ik zal een link plaatsen naar je blog.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je 100 volgers, ik heb er 101 van gemaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je 102 volgers

    Groetjes Verona

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk dat je op mijn blog bent komen buurten en dat je meedoet met mijn give-away! Ik doe ook heel graag mee met de jouwe ;-)

    Gefeliciteerd met je honderd volgers!

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg bedankt om een berichtje na te laten.